Sport.pl rusza z akcją „100 000 fanów”, w której główną nagrodą będzie możliwość prowadzenia przez tydzień fan page’a serwisu na Facebooku.

- Nie byłoby sukcesu fan page’a Sport.pl bez fanów, których liczba za chwilę przekroczy 100 tys. Zastanawialiśmy się, jak możemy docenić ich zaangażowanie i zdecydowaliśmy, że najlepszym sposobem będzie zaproponowanie najbardziej kreatywnym fanom możliwości przyłączenia się do naszego zespołu i poprowadzenia przez tydzień strony - mówi Bartosz Raj, szef redakcji internetowej Sport.pl, założyciel profilu Sport.pl na Facebooku.

Akcja wyłonienia zwycięzców będzie trwała do momentu przekroczenia liczby 100 tys. fanów na Facebooku. W tym czasie uczestnicy mają za zadanie wykazać się kreatywnością, dowcipem, błyskotliwością oraz udowodnić, że znają się na sporcie. Wyzwanie jakie stoi przed nimi, to wcielenie się w rolę administratora fan page’a na Facebooku i przedstawienie ciekawych wpisów i materiałów, które zamieszczą na własnym profilu. Mogą to być linki do stron, zdjęcia, ale także sam tekst. Screeny strony powinny być przesłane na adres: facebook_sport_pl@gazeta.pl.

Redakcja portalu spośród nadesłanych zdjęć profili wyłoni zwycięzców, którzy otrzymają na tydzień uprawnienia administratora fan page’a na Facebooku - będą przez 7 dni decydowali o tym, jakie treści znajdą się na profilu. Dodatkowo zostaną zaproszeni do redakcji Sport.pl, gdzie będą mieli okazję poznać zespół i przekonać się, jak wygląda codzienna praca dziennikarza sportowego.