Fani CityVille mogą czuć się urażeni. Powód? Najnowsza reklamówka SimCity Social "More city, less ville", której twórcy nabijają się z topowej gry firmy Zynga. Szykuje się zatem niezła społecznościowa wojenka.

SimCity Social https://www.facebook.com/simcit… dopiero raczkuje - póki co można się raczyć wersją beta kreatywnie promowanej gry.

A CityVille https://www.facebook.com/pages/… niepodzielnie króluje na Facebooku. Miesięcznie bawi 29 milionów użytkowników portalu zaś każdego dnia - 4 miliony. O takich wynikach EA może tylko pomarzyć.

W zestawieniu deweloperów Zynga także jest bezkonkurencyjna. W rankingu AppData imperium Marka Pincusa zajmuje 1. miejsce. Tuż za nią plasują się Socialcam, Microsoft, King.com i Yahoo. Electronic Arts plasuje się dopiero na 8. pozycji.

"More city, less ville" - czy produkt Zyngi to totalna wiocha? Zobaczcie, oceńcie.